پیشرفتی برای یک کران بالای جدید مقادیر ویژه ماتریس های تکراری

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم پایه
  • نویسنده خدیجه میرزایی
  • استاد راهنما هاشم صابری نجفی
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1387
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

چند کران جدید برای مقادیر ویژه ضرب هادامارد و ضرب فن یک ماتریس

‏فرض کنید ‎‎$‎a‎$‎‏ و ‎‎$‎b‎$‎‏ ماتریس های نا منفی باشند. یک کران بالا روی شعاع طیفی ‎‎$‎‎ ho ‎(a‎ ‎circ ‎b)‎$‎‎‏ به دست آمده است. ضمنا‏، یک کران پایین جدید روی کوچک ترین مقدار ویژه ‎‎$‎q(a ‎star ‎b)‎$‎‎‎‎‏ برای ضرب فن‏، و یک کران پایین روی مینیمم مقدار ویژه ‎‎$‎q(b circ a^{-1}‎)‎‎$‎‏ برای ضرب هادامارد ‎‎$‎b‎$‎‎‎‎‎‏ و ‎$‎‎‎a^{-1}‎$‎‎‎‏ دو ‎‎$‎m‎$‎‏ - ماتریس نامنفرد ‎‎$‎a‎$‎‏ و ‎‎$‎b‎$‎‏ داده شد...

کران های جدیدی برای مقادیر ویژه ی حاصل ضرب آدامار و حاصل ضرب فن ماتریس ها

فرض کنیدa و b ماتریس های نامنفی باشند. یک کران بالای جدید برای شعاع طیفی حاصل ضرب آدامار ماتریس های نامنفیa و b بدست آمده است. در ضمن یک کران پایین جدید برای کمترین مقدار ویژه ی حاصل ضرب فن m-ماتریس های نامنفرد وکران پایین جدیدی برای کمترین مقدار ویژه ی حاصل ضرب آدامار یک m- ماتریس و معکوس یک m-ماتریس بیان می شود. این کران ها نتایج قبلی رابهبود می بخشند و برخی نتایج متناظر را تعمیم می بخشد.فر...

15 صفحه اول

بررسی کران ها برای مقادیر ویژه گراف

در این پایان نامه به مطالعه ی مقادیر ویژه ی گراف ها پرداخته و کران های بالا و پائین برای مقادیر ویژه ی گراف را مطالعه خواهیم کرد. هم چنین به اختصار به بررسی کران های بالا و پائین مقادیر ویژه ی لاپلاسین گراف خواهیم پرداخت.

15 صفحه اول

کران هایی برای کمترین مقدار ویژه ی m-ماتریس ها

فرض کنید a یک m-ماتریس نامنفرد و (?(a کمترین مقدار ویژه ی آن باشد. تاکنون کران هایی برای ?(a)‎ در حالتی که a‎ یک m-‎ماتریس قطرغالب زنجیری ضعیف باشد، داده شده است. این تحقیق کران های جدیدی از ?(a)‎ را برای -m‎ماتریس نامنفرد کلی a‎ می سازد. مثال های عددی نشان می دهند که نتایج بدست آمده در بعضی حالات، نتایج معلوم قبلی را بهبود می بخشند.

15 صفحه اول

احاطه سازی برای مقادیر ویژه ی ماتریس های فاصله اقلیدسی

در این پایان نامه به معرفی ماتریس های فاصله اقلیدسی و خواص آن ها پرداخته و رابطه بین مقادیر ویژه ی ماتریس های فاصله اقلیدسی و مقادیر ویژه ی ماتریس های نیم معین مثبت متناظر مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین ترتیب احاطه سازی گروهی معرفی می شودو نیز خواصی از ماتریس های فاصله اقلیدسی کروی بیان می گردد.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه گیلان - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023